Facebooktwitter

Σημεία της συνέντευξης του Γιάννη Μπαλάφα, Βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία B3’ Νοτίου Τομέα Αθηνών, στον τηλεοπτικό σταθμό BLUESKY (στoυς δημοσιογράφους Σ. Ξενάκη, Γ. Καραμέρο)

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία σχετικά με το νομοσχέδιο Βορίδη για τη ψήφο των αποδήμων, τόνισε:

«Ας σταματήσει, επιτέλους, η ΝΔ και η τριάδα των Βορίδη, Γεωργιάδη, Πλεύρη την ψευδολογία για την ψήφο των ομογενών. Η αλήθεια είναι ότι το θέμα αυτό το ανοίξαμε εμείς κατά την διακυβέρνησή μας όταν ψηφίσαμε τα ζητήματα της Συνταγματικής Αναθεώρησης. Στη συνέχεια, επί κυβέρνησης ΝΔ υπήρξε μια εντυπωσιακή συναίνεση στη Βουλή όταν ψηφίστηκε με 288 ψήφους ο νόμος για τη ψήφο των ομογενών και τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για να έχει κάποιος δικαίωμα ψήφου. Και, μάλιστα, η διαδικασία ολοκληρώθηκε μέσα από νομοπαρασκευαστική επιτροπή η οποία καθόρισε τις λεπτομέρειες.

Έρχεται, λοιπόν τώρα, ο κ. Βορίδης να αμφισβητήσει ένα νόμο που έχει ψηφίσει το κόμμα του και ο ίδιος και, μάλιστα, με 288 ψήφους. Προφανώς, δεν είναι κεραυνός εν αιθρία, αλλά μια συντεταγμένη προσπάθεια της ΝΔ, πιστή στο “δόγμα Βορίδη” ότι δεν θα πρέπει να ξαναέρθει η Αριστερά στην κυβέρνηση και αναζητά κάθε “θεσμικό” τρόπο να το πετύχει. Προκειμένου να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα χρησιμοποιεί, διαστρεβλώνοντας, σημεία συνέντευξης της Θ. Τζάκρη σε εφημερίδα της ομογένειας και με το ψευτοπρόσχημα ότι θέλει… να συμφωνήσει μαζί της (!) ανοίγει το θέμα της αλλαγής του ήδη ψηφισμένου νόμου επί διακυβέρνησής τους. Είναι εντυπωσιακό ότι ο κ. Βορίδης “πείστηκε” από την κ. Τζάκρη και μέσα σε 48 ώρες έφερε νέο νομοσχέδιο…

Η αλήθεια, όμως είναι ότι τη συγκεκριμένη ενέργεια την είχε προαναγγείλει ο κ. Μητσοτάκης μιλώντας σε ομογενείς μας από τη Λατινική Αμερική στις 21 Μαρτίου. Προφάσεις εν αμαρτίαις σε ένα προδιαγεγραμμένο “έγκλημα” απάτης, δηλαδή.

Διερωτάται βέβαια κανείς για αυτήν την προσπάθεια του Μ. Βορίδη. Προφανώς, αυτό που άλλαξε είναι τα “κουκιά”. Δεν τους βγαίνει ο σχεδιασμός και επειδή στο βάθος υπάρχει και σχέδιο εκλογών, προσπαθούν να αλλοιώσουν τα εκλογικά δεδομένα. Ας σταματήσουν, επιτέλους,  ο κ. Μητσοτάκης και ο κ. Βορίδης να εμπαίζουν τους ομογενείς».

Όσον αφορά στο επερχόμενο νομοσχέδιο για τα εργασιακά, ο Γιάννης Μπαλάφας ανέφερε:

«Πρώτα από όλα θέλω να σχολιάσω την απολύτως άκαιρη στιγμή που η ΝΔ αποφασίζει να ανοίξει ένα ζήτημα που γνωρίζει εκ των προτέρων ότι θα προκαλέσει έντονη κοινωνική αντίδραση. Είναι προφανές ότι θέλουν να εξοφλήσουν γραμμάτια των προεκλογικών τους υποσχέσεων στις εγχώριες ελίτ.Ακόμα και τις λαϊκές αγορές θέλουν να δώσουν σε ιδιώτες και να εκτοπίσουν τους αγρότες και τους μικρούς παραγωγούς.

Για άλλη μια φορά, λοιπόν, η ΝΔ πιστή στις δεσμεύσεις της απέναντι στα συμφέροντα των λίγων και ισχυρών, όπως για παράδειγμα τον ΣΕΒ και ακολουθώντας τις επιταγές του νεοφιλελευθερισμού, όπως αυτές αποτυπώνονται στην έκθεση Πισσαρίδη, δρομολογεί ένα νομοσχέδιο-καταπέλτη για την εργασία. Με κατάργηση του οκτάωρου, απλήρωτες υπερωρίες, ελαστικές σχέσεις εργασίας, κατάργηση των ΣΣΕ, μείωση μισθών κ.λπ. Το σχέδιο της κυβέρνησης είναι καμία προστασία για τον εργαζόμενο και καμία ουσιαστική ενίσχυση για τον μικρό και μεσαίο επιχειρηματία».

Ο Γιάννης Μπαλάφας, σχετικά με το σχέδιο επανεκκίνησης της οικονομίας του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, σχολίασε:

«Ο Α. Τσίπρας παρουσίασε χθες, με τη συμμετοχή καθηγητών και εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου, το σχέδιο επανεκκίνησης της οικονομίας στην κατεύθυνση τριών αξόνων με βασικό κριτήριο τη βιωσιμότητα, την ασφάλεια και την κοινωνική δικαιοσύνη.

Η αποτυχημένη στρατηγική του κ. Μητσοτάκη στη διαχείριση της πανδημίας και το αποτυχημένο lockdownκάνουν ακόμα πιο επιτακτική την προώθηση αυτού  του προγράμματος που αποτελεί απάντηση στα χρέη της πανδημίας, στην έλλειψη ρευστότητας της αγοράς και στην προστασία των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων από τον Πτωχευτικό Κώδικα και τους πλειστηριασμούς».

Ενώ, για τα 40 λεωφορεία που έφερε η κυβέρνηση, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε πως «Το πρόσφατο φιάσκο με τα λεωφορεία δεν μπορεί να μείνει ασχολίαστο. Φέρανε 40 μεταχειρισμένα λεωφορεία στα αμαξοστάσια και τα 23 είναι εκτός λειτουργίας, ενώ τα υπόλοιπα δεν έχουν βγει ακόμα στους δρόμους».​