Facebooktwitter

Ο Μητσοτάκης γνωρίζει ότι έχει χάσει τη νεολαία και προσπαθεί να την καλοπιάσει με δωρεάν gigabytes και παραπλανητικές εξαγγελίες, όπως η επιδότηση 1.200 ευρώ

Ο Κ. Μητσοτάκης πήγε στη ΔΕΘ για να εμφανίσει μια δική του, κατασκευασμένη πραγματικότητα. Τον βοήθησε φυσικά ο κλοιός προστασίας των ΜΜΕ, με την οικτρή εικόνα οσφυοκαμψίας που εμφάνισε στην συνέντευξη Τύπου. Αλλά μια προσεκτική αποτίμηση των μέτρων δείχνει τρία πράγματα.

Πρώτον, ότι τα φορολογικά μέτρα είναι σχεδιασμένα για να ευνοούν κυρίως τους ισχυρούς. Ειδικά η μείωση του συντελεστή φορολογίας των επιχειρήσεων κατά 2 μονάδες, αλλά και η κατάργηση της φορολογίας τις γονικές παροχές μέχρι 800.000 ευρώ.

Δεύτερον, ότι δεν ακούστηκε τίποτα απολύτως για το χρέος που έχει δημιουργηθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Και το οποίο οδηγεί τις μικρές επιχειρήσεις στα νύχια του πτωχευτικού.

Τρίτον, ότι τα μέτρα για τις ανατιμήσεις είναι από συμβολικά έως ανύπαρκτα. Τα νοικοκυριά και οι μικρές επιχειρήσεις έχουν παραδοθεί στην κερδοσκοπία. Και ειδικά στην ηλεκτρική ενέργεια, η πώληση του μονοπωλίου των δικτύων σε ένα ξένο fund θα επιδεινώσει ακόμα δραματικότερα την κατάσταση.

Τα λοιπά είναι στη σφαίρα της κακής επικοινωνίας. Ο Μητσοτάκης γνωρίζει ότι έχει χάσει τη νεολαία και προσπαθεί να την καλοπιάσει με δωρεάν gigabytes. Αλλά και με παραπλανητικές εξαγγελίες, όπως η επιδότηση 1.200 ευρώ, που εκφωνήθηκε σαν να είναι μηνιαία, αλλά είναι για ένα εξάμηνο.

Τώρα όλοι επιστρέφουμε στις δουλειές μας. Η κυβέρνηση στα ντιλς με τους ισχυρούς και ο κόσμος στην πάλη με την αβάσταχτη καθημερινότητα.  Ένας δύσκολος χειμώνας ξεκινά.